niedziela, 15 stycznia 2017

Be for yourself

Hei

Jesteście na pokładzie samolotu, który uległ awarii. Słyszycie przez głośnik instrukcję, a stewardessy proszą o pozostanie na miejscach, spokój i założenie masek tlenowych. Ci wszyscy ludzie nie rozkazują wam wciskać maski na twarz innym pasażerom. Oni dają polecenie, iż w tej jedynej i niebezpiecznej chwili macie skupić się wyłącznie na sobie. Jest to pewien rodzaj samolubności, który potrzebujemy. Często uczestniczycie w sytuacjach, gdzie potrzebujecie ów samolubności. 
To wpływa kojąco na waszą psychikę, ciało, a także przyczyni się do zmiany poglądów, które być może błędnie ciągnęliście za sobą niczym kulę przywiązaną do nogi.
Zróbcie coś dla siebie, pomyślcie w pierwszej kolejności o własnej osobie, o własnych czterech literach, a nie o tym, jak wasze działania wpłyną na wiecznie niezadowoloną społeczność. 
Nie mówię, byście teraz olewali wszystko dookoła, ponieważ umiar należy zachować we wszystkich dziedzinach życia, nawet jeżeli mamy na uwadze zakupy, co często bywa niezależne od nas samych.
Wstańcie jednak z łóżka w towarzystwie myśli, iż ten dzień jest jedynie wasz, że dziś zrobicie to, co odpowiada wam, a nie reszcie świata. 
Po prostu bądźcie. Bądźcie dla siebie.

  






56 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post. ;) Czasami zmuszam się, do pomyśleniu sama o sobie, bo w większości wypadku zastanawiam się "co na to inni". Jesteś bardzo fotogeniczna!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ciężko być sobą. Być dla siebie. Bo każdy z nas chyba bardzej interesują się tym co na to inni. Swietnie zdjęcia ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobał mi się ten post. Sama ta wizualizacja lotu, a potem wniosek, wszystko to razem daje ciekawą całość. Lecę czytać następne posty i zostawiam obserwację. :) Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mądrze napisane :) zawsze trzeba myśleć przde wszystkim o sobie, bo jeśli będziemy w pierwszej kolejności brali innych to w sumie nic dla siebie nie zrobimy.. pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak cieżko skupić się tylko na sobie kiedy wokoło otacza nas tyle rzeczy. Twój post pozwolił na chwile refleksji. Pora pomysleć o sobie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tekst na pewno da mi do myślenia! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie piszesz , podooba mi się :)
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem osobą, której mottem są słowa "self care comes first"
    jestem osobą, która dużo przeszła. nie nawidzilam siebie. dziś, jestem sobą, w 150000 % siebie akceptuję. myślę najpierw o sobie, potem o sobie, potem o kims. wyjątkiem jest rodzina. nigdy nie myślę o tym co inni powiedzą, tylko o tym czego chcę i jak chcę.
    Na nikogo tak na prawdę liczyć nie mogę, polegam na sobie , jestem dzięki temu niezależna i wytrwale dążę do określonych celów, których spełnieia jestem bliżej każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mądrze napisane, jutro wstanę rano właśnie z takim nastawieniem! :) dziękuję, bo właśnie uświadomiłaś mi coś bardzo ważnego. Pozdrawiam!

    kajaspelniamarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie! Czasami warto skupić się bardziej na sobie, bo cokolwiek zrobimy i tak komuś nie będzie nic pasować. Jeśli umiesz liczyć, licz na siebie.
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest takie motywujące... Zrobić coś ,,dla siebie''.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z Tobą w stu procentach. Piękne zdjęcia <3
    Pozdraaawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie, czasem trzeba być samolubem. Nie ma nic gorszego niż zawsze patrzeć na innych i rezygnować z siebie.


    HelloFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z Tobą w 100 procentach. Czasem warto być samolubnym, bo w przeciwnym razie, to nam się oberwie. ;)

    Zapraszam na nowego bloga:
    http://stylistfashioon.pl/?p=141

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się, warto pomyslec czasami tylko o sobie ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post bardzo mądrze napisane i daje do myślenia;) warto czasem o sobie pomyśleć chociaż jet to egoistyczne ale w niektórych sytuacjach trzeba myśleć i sobie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę powiedzieć, że jestem samolubna. Nie zapominam o najbliższych, lubię robić im mini niespodzianki. Zawsze o każdej porze dnia moje przyjaciółki mogą na mnie liczyć. Jednak mimo to stawiam na to aby czasem na kilka godzin wieczorem oderwać się od rzeczywistości. Dla siebie. Aby coś zrozumieć, przemyśleć i przede wszystkim odpocząć.
    Świetnie wszystko ujęłaś, na prawdę :*
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie napisany post, masz niesamowity styl :)
    Pięknie wyglądasz :*
    Obserwuję i serdecznie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To porównanie jest tak bardzo trafne, oczywiste, a mimo to nigdy i nigdzie się z nim nie spotkałam. To jest przepiękne w jaki sposób przekazujesz motywacje i prawdy tego świata tutaj, w swoim własnym miejscu w internecie.
    Znowu jestem pod wrażeniem, znowu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tekst pełen refleksji i mądrych przemyśleń;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdrowy egoizm,potrzebny każdemu... Takie to niby proste,takie oczywiste. A jednak często o tym zapominamy,tłumaczymy dobrym sercem,bo ktoś teraz potrzebuje bardziej tego czy owego. Stawiając ciągle kogoś na pierwszym miejscu staje się to nawykiem,schematem stosowanym w życiu. Takie działanie zawsze,prędzej czy później,daje o sobie znać. W negatywny sposób. Myślę,że dobrym przykładem na to jak jesteśmy ważni jest podstawowa zasada w udzielaniu pomocy na miejscu wypadku.. a mianowicie - zadbać o bezpieczeństwo WŁASNE. Bo dobry ratownik to żywy ratownik. Jeśli jestem świadkiem wypadku to aby pomóc temu komuś,muszę być bezpieczny. W przeciwnym razie i nie pomogę i sam będę poszkodowany. Tak też to działa w codziennym stawianiu innych na pierwszym miejscu. Jeżeli przez zaniedbanie siebie będziemy nieszczęśliwi to i nie damy rady uszczęśliwiać innych.

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny post wszystko dobrze napisane. Masz dużo racji i piszesz bardzo dojrzale.

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniale wszystko opisałaś. Masz bardzo ładne włosy :)

    www.moda-eny.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne refleksje, masz całkowitą rację :)
    http://weronikastaron.blogspot.com/2017/01/dugi-paszcz-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Czasem mam tak, że martwię się za/o innych, a zapominam o tym, że moje własne szczęście jest ważniejsze. Co do sytuacji w samolocie, jeśli nie uratujemy najpierw siebie, ciężko nam będzie uratować innych (chyba, że umiemy się zdobyć na wielkie poświęcenie i ratujemy czyjeś życie kosztem naszego) - w codziennym życiu też warto pamiętać o tym zdrowym egoizmie :)
    Bardzo spodobały mi się ostatnie trzy najnowsze posty i już od paru dni próbuję zaobserwować twojego bloga, ale mam puste tło w widgecie obserwatorów :/
    malinowynotes.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku na początku, bardzo się wystraszyłam. Po następnych zdaniach myślałam że to opis ksiązki. Dopiero dotarło do mnie że tak naprawdę piszemy swoją własną historię, w której bardzo często nie kierujemy się swoimi zachciankami.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mądry post, dobry, trafny przekaz. Bądźmy dla siebie, nutka egoizmu nas nie zgubi, a czasem może pomóc nam odświeżyć umysł i odpocząć.
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się z Twoimi słowami. Często zdarza się ludziom zapominać pośród tej całej bieganiny o sobie samym. Mamy bowiem świadomość zobowiązań wobec innych, zaniedbując przy okazji w pewnym sensie samych siebie.
    A poza tym ładne zdjęcia. Super na nich wyszłaś i świetne masz włosy. ;D
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystko świetnie napisane ! *o*
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. To jest czysta prawda - myślimy o innych, a my pozostajemy w cieniu. To nie jest dobre, to nas zabija.
    Jesteś taka śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  31. Dlaczego Twoje teksty są tak oczywiste, ale mimo wszystko uświadamiają mi tak wiele i są dla mnie drogowskazem ?
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czysta prawda, a porównanie z samolotem i awarią jest niesamowicie trafne, nigdy w życiu nie wpadłabym na takie porównanie !
    Jesteś niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcze niedawno myślałam tylko o innych, ale od jakiegoś czasu zaczynam stawiać siebie na pierwszym planie i nawet nie wiesz, jakie moje życie od tej pory stało się niesamowite. Pełne barw i kolorów, jakbym była zupełnie inną osobą, a przecież stawiam tylko na siebie.
    Po prostu żyję pięknie, a Twój blog pomaga mi w tym w pewien sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepraszam, ale muszę odejść od tematu na chwilkę, ale czy nie myślałaś o założeniu kanału na YouTube ? Chciałabym posłuchać Cię, a także fajnie byłoby, gdybyś trafiła do większej grupy osób. To byłoby niesamowite, bo jesteś cudowna i stworzona do tego.

    OdpowiedzUsuń
  35. Życie dla siebie to piękne życie. Jedyna rzecz, która sprawia tyle radości.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham Cię !!!!! Te zdjęcia, cud, miód, malina :) Idealna !!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Post słuszny w założeniu, chociaż może być zwodniczy. ;) Najważniejsze jest chyba to, co napisałaś na koniec - we wszystkim trzeba zachować umiar. Łatwo przejść od chwili samolubności do permanentnego egoizmu. Granica jest cienka i niemal niedostrzegalna.

    Myślę, że w dzisiejszych czasach większość ludzi wcale nie potrzebuje przypomnienia, aby zrobić coś dla siebie. Robią to cały czas, z całkowitym pominięciem potrzeb innych, nawet najbliższych. Egocentryzm sięgnął zenitu, teraz wszystko jest za coś, wszystko dla jakiejś korzyści, zniknęła gdzieś zwykła ludzka życzliwość.

    Poza tym można dywagować, czy robienie czegoś dla innych nie jest jednocześnie robieniem czegoś dla siebie - dla własnego sumienia, spokoju ducha. Niesienie pomocy uszczęśliwia, ale z drugiej strony łatwo może przerodzić się w wykorzystywanie. I znów to, co napisałaś - umiar.

    Bardzo ciekawy wpis, skłaniający do refleksji, pobudzający umysł i chęć dyskusji. :) Będę czekać na podobne! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny, post nigdzie jeszcze takiego nie czytałam. Tekst skłania nas do przemyśleń. Cieszę się, że są osoby które poruszają takie tematy. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale ty to pięknie opisałaś! Ja, dopiero kiedy zaczęłam być "dla siebie", stałam się szczęśliwsza, a marzenia, które kiedyś wydawały się nieosiągalne - spełniły się w ciągu zaledwie dwóch lat. Jeżeli "jesteśmy dla kogoś", nie jesteśmy szczęśliwi. Tylko ci, którzy akceptują nas takimi, jakimi jesteśmy, są warci naszego czasu.
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2017/01/natalia-magdalena.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolejny super wpis:) zgadzam się, czasami trzeba zrobić coś TYLKO DLA SIEBIE:) czekam z nieciepliwością na kolejne posty:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Są takie sytuacje, gdzie trzeba pomyśleć o sobie, ale jak wiadomo wszystko z rozsądkiem :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja staram się być w 100% sobą ale gdy tak jest słyszę, że się zmieniłam...ale jakoś się tym nie przejmuje! Bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładne zdjęcia:)
    Dbanie o siebie nie oznacza samolubności. Po prostu jest to kwestia, o którą warto zadbać. Wiele osób myśli o innych, dba o nich - krzywdząc siebie. Tak nie powinno być. Może teraz to co powiem wyda się egoistyczne, ale na pierwszym miejscu powinniśmy stawiać własne szczęście, ponad wszystkich innych:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ciekawe porównanie i trafione w samo sedno! Ludzie często dbają nadmiernie o innych zapominając o własnym szczęściu i to wielki błąd.
    ______________________________________________________________
    http://amaikonekobeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Aww... Uwielbiam takie posty! Bardzo fajnie się czytało, czekam na więcej postów takiego typu. Ps. Piękne zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja uważam że zależy kiedy i w jakiej sytuacji potrzeba być samolubnym i myśleć tylko osobie.Oczywiście trzeba przede wszystkim skupić się na sobie, ale nie zapominać tez ze nie jesteśmy na tym świecie.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  47. W tycz czasach mało kto myśli głównie o sobie bo zawsze jest coś ważniejszego, ale czasami na prawde trzeba pomyśleć tylko o sobie!
    Super to napisałaś :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Czasem wg mnie już lepiej być samolubnym niż się za bardzo angażować i tego żałować:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. super zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepięknie to wszystko napisałaś a jeszcze piękniejsza jesteś ty . Niestety tak często zapominamy o tym aby być sobą . Podążamy za innymi, zapominamy o sobie . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystko jest świetnie napisane! Genialne zdjęcia! Obserwuje pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  52. W tym roku obiecałam sobie, ze będę myśleć w końcu o sobie! Zawsze robiłam wszystko dla innych teraz dosyć :)

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny post i mega mi się podoba ten post taki inny taki od siebie. :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń