niedziela, 25 października 2015

Book Haul #1 ♥

W ostatnim czasie przybyło do mnie parę nowych pozycji, dlatego w tym poście postaram, pokazać się wam moje nowe książki.
 
1. J.K. Rowling - "Harry Potter i Kamień Filozoficzny"
Prawdopodobnie większość z was zacznie się śmiać, ale nie czytałam przygód czarodzieja. Prawie każdy książkoholik przeczytał Harry'ego Pottera, ponieważ jest to klasyk taki jak "Mały Książę" czy "Anka z Zielonego Wzgórza". Mnie natomiast nigdy nie ciągnęło do twórczości J.K. Rowling. Wiadomo czasami obejrzałam film gdzieś przelotnie w telewizji, jednak nie wciągnęło mnie to jakoś bardziej. Uważałam to za dziecinny film o idiotycznych dzieciakach uczących się w jakiejś starej szkole.
Kiedy we wakacje obejrzałam jednak, Komnatę Tajemnic na TVN coś się we mnie przełamało i powiedziałam sobie, że kiedyś to przeczytam. 
W ten oto sposób wczoraj zakupiłam sobie pierwszy z siedmiu tomów Harry'ego Pottera. Szczerze powiedziawszy, nie mogę się doczekać, aż zacznę czytać tę pozycję.
2. Nina Reichter - "Ostatnia Spowiedź Tom I"
O Ostatniej Spowiedzi nie dało się nie słyszeć. Było o niej głośno na książkowych blogach czy booktubie. Zawsze chciałam po nią sięgnąć, jednak pojawiały się setki innych książek, które pilnie chciałam przeczytać. Odkładałam jej kupno jakieś pół roku, aż wreszcie wczoraj postanowiłam ją kupić. 
Sądzę, że miło spędzę czas z tą lekturą.
3. Nele Neuhaus - "Ostatnie Lato w Nebrasce"
Prawdopodobnie nigdy nie zakupiłabym tej książki. Nawet o niej nie słyszałam. Kiedy jednak do drzwi zapukał kurier z paczką od wydawnictwa i ujrzałam "Ostatnie Lato w Nebrasce" bardzo się zdziwiłam. Zaczęłam sprawdzać recenzje na Lubimyczytać i ucieszyłam się, iż wydawnictwo przesłało mi tą pozycję. 
4. Cassandra Clare - "Dary Anioła: Miasto Szkła"
Jestem w połowie czytania trzeciej z sześciu tomów Darów Anioła i powiem, że bardzo mi się podoba. Jak zwykle jestem pod wrażeniem humoru i dokładności Cassandry Clare. Ubóstwiam styl pisania tej autorki, jest taki, że nie wyobrażam sobie życia bez czytania jej książek. Jak na chwilę obecną bardzo mi się podoba. Recenzja oczywiście będzie na moim blogu.
5. Carina Bartsch - "Zima Koloru Turkusu"
Książkę przesłało mi wydawnictwo, za co jestem ogromnie wdzięczna. "Zima Koloru Turkusu" to niesamowite zakończenie cyklu, opowiadającego o nieco innej miłości dwojga nieszczęśliwie zakochanych kiedyś w sobie młodych ludzi. Dodam tylko tyle, że recenzję możecie przeczytać na moim blogu.
6. Nicholas Sparks - "Na zakręcie"
To moje pierwsze spotkanie z twórczością tego autora. Przeczytałam około 30 stron i jak na razie nie ma szału. Historia jakoś nie przepowiada do mnie, jest taka chłodna. Oczywiście nie doszłam jeszcze do wątku miłosnego, więc nie będę krytykować. Mam nadzieję, że po jakimś czasie rozkręci się tak jak "Papierowe Miasta" Johna Greena.

To wszystko, co przybyło do mnie w ostatnim czasie :) Mam nadzieję, że uda mi się je przeczytać do końca listopada.
Ostatnio zaniedbałam trochę czytanie, z czego wynika moja nieobecność na blogu. Teraz jednak na nowo zaczęłam czytać, dlatego posty na blogu będą pojawiały się co jakiś czas, bez dłuższych przerw :)

18 tysięcy wyświetleń - dziękuję ♥


  


14 komentarzy:

  1. Zawsze ciągnęło mnie do twórczości Nicholasa Sparksa i ten post skusił mnie do zakupienia, którejś z jego pozycji.
    zapraszam ---> nothinghappenswith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Harry Potter najlepszy <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana cudowny post jak zwykle,świetnie napisang. Zdjęcia są fantastycznej jakości,dlatego miło się czyta. Fajnie,że zaczynasz czytać Pottera,lepiej późno niż wcale <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam wszystkie 7 części Pottera, książka bardziej wciąga niż film c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam przed sobą jeszcze 4 części Pottera. ;) Przyznam się szczerze, że wiele lat temu próbowałam przeczytać tę serię, zabrałam się za pierwsze dwa tomy i zrezygnowałam... znudzona. W te wakacje przeczytałam trzeci z ogromną ciekawością, co będzie dalej (mimo, że doskonale znałam wydarzenia) - byłam ciekawa, jak pani Rowling przedstawiła sceny, które znam z filmowych adaptacji powieści. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytaj Pottera ! To niesamowita seria, kocham i wracam do tego co jakiś czas !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, fajne książki do Ciebie przyszły w tym miesiącu. Szczególnie Zima Koloru Turkusu i Miasto szkła, serio kocham te książki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę się doczekać, aż sięgnę po "Miasto Upadłych Aniłów" ♥ Kocham tę serię !

      Usuń
  8. Naprawdę ciekawy post. Widze ze kochasz ksiazki, ja niestety mimo wielu podejsc, nie moge sie do tego przemoc, moze prze to ze jeszcze nie trafiłam na na prawde dobra lekture.. ehhh
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://wniqaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Napewno skusimy się na kilka Twoich książkowych propozycji! Warto przypomnieć sobie kultowy "Kamień Filozoficzny".
    Pozdrawiamy,
    Kamil i Przemek/ www.mrandmrchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie czytałam tych książek, ale po Twoim poście jestem pewna, ze to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń