poniedziałek, 21 września 2015

Fangirl - Raindbow Rowell - recenzja ♥

Tytuł : Fangirl
Autor : Raindbow Rowell
Wydawnictwo : Otwarte
Strony : 455
Ocena : 5,5/10

O książkach autorstwa Pani Tęczy słyszał już chyba każdy człowiek żyjący na tej planecie. Po słodko - gorzkiej Eleonorze i Parku przyszedł kolej na opowieść niezwykle słodką i humorystyczną jaką jest Fangirl. Fangirl,którą trochę się rozczarowałam.


"- Czytałeś książki z serii?

- Widziałem filmy.

Cath tak mocno wywróciła oczami, że aż ją zabolało."


 Książka ta opowiada o Cath - typowej Fangirl. Czyta książki,piszę własne fanfiction i nie jest otwarta na nowe znajomości. Dziewczyna idąc na studia ze swoją siostrą nie myślała,że pozna tam osobę,która wywróci jej świat do góry nogami. Mianowicie chodzi mi tu o Leviego,który był jedną z niewielu fajnych bohaterów w tej książce. 

 "-Przeczytaj mi swoje tajne sprośne opowieści fanowskie.

- Nie są sprośne. 

- Trudno, i tak mi przeczytaj."

 Była i zołzowata przyjaciółka Cath,która wprowadziła trochę czarnego humoru do powieści,był też chłopak ze Starbucksa z przerażającym nawykiem uśmiechania się do innych. Była też i siostra bliźniaczka,którą polubiłam o wiele bardziej niż główną bohaterką.
Jakoś za bardzo nie utożsamiłam się z bohaterami.Nie wiem dlaczego,może dlatego,iż wydawali mi się za bardzo sztuczni i nieprawdziwi ? A może po prostu źle ich odebrałam. 

 "- Na biurku masz głowy Simona Snowa – zauważyła Reagan.

- To tylko pamiątkowe popiersia.

- Żal mi ciebie, więc zostanę twoją przyjaciółką."

Jeżeli chodzi o całość to przyznam szczerze,że nie urzekła mnie w wielkim stopniu. Fakt były momenty,które pamiętam do chwili obecnej,ale nic więcej.Właściwie gdybym mogła cofnąć czas to prawdopodobnie nawet bym jej nie zakupiła.
Wiem,że jest wielu fanów twórczości Raindbow Rowell,ale ja raczej do tej grupy nie należę. Jeśli chodzi o kwestię czy sięgnę po inne książki Pani Tęczy to odpowiedź jest taka - nie mam pojęcia.
Na chwilę obecną wiem tylko tyle,że Fangirl szczególnie mi się nie spodobała i prawdopodobnie nie będę już do niej wracać.

" Boże, ten jego podbródek. Chciała się pobrać z tym podbródkiem."

A Wy co sądzicie na temat "Fangirl" ? :)

♦                                      ♦                                                     ♦                                                      ♦ 

WAŻNE ! 
Razem z innymi blogerkami książkowymi bierzemy udział w akcji dotyczącej promocji "Lata Koloru Wiśni". Na naszych blogach będziecie mogli znaleźć fragment książki napisanej z perspektywy Elyasa.
Chciałabym was prosić o to,abyście weszli na mojego bloga 23 września o 20:00 ! 
Buźka :*
 

 


16 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba wygląd bloga! :)

    http://spiralaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, że poleciłaś tą książkę. Miałam ją dawno przeczytać ale jakoś nie mogłam się skusić ;)
    http://wgnadii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodź średnio lubię czytać książki, to post mi się spodobał :)
    www.centrumnakrancuswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm ciekawa, fajnie opisalas ja. Zapisuje do mojego spisu ksiazek, ktore musze przeczytac :-)
    Moze wspolna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to opis jest całkiem ciekawy, myślę że spodobałaby mi się :D
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super recenzjia na pewno ja przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna recenzja ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam i w najbliższym czasie czytać nie zamierzam.
    Z twórczością pani Rowell nie miałam bliższego kontaktu. ;)
    Bo kocham czytać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam , nie moja tematyka ,ale okładka książki jest ciekawa :-) Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi bardzo spodobała się Fangirl. Świetna recenzja,przede wszystkim subiektywna - a to kocham.

    OdpowiedzUsuń
  11. zapowiada się ciekawie, bardzo fajna recenzja :) Zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku https://www.facebook.com/marcysskamakeup oraz bloga martynasobczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie czytałam ale coraz więcej osób ją poleca więc może się skuszę :)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Już na wstępie mówię- super wygląd bloga jest przejrzysty, estetyczny i w kolorach które baaardzo lubię :)
    Co do posta warty poczytania, nie czytam na ogół książek ale twoja recenzja mnie trochę przekonała możliwe że przeczytam tą książkę bo zapowiada się mega ciekawie. Muszę tutaj zaglądać częściej.
    http://thecolorfulsun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wygląd bloga - cudownie się czyta. Post warty poczytania, osobiście nie czytam książek ale po Twoim wpisie na pewno jakoś zacznę czytać więcej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam masę pozytywnych recenzji tej książki na blogach! :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. zachęciłaś mnie, jak się już uporam z Krzyżakami to na pewno przeczytam ;) pozdrawiam http://zdekoncentrowana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń