piątek, 7 sierpnia 2015

Czytelnicze Podsumowanie Lipca ♥

Skończył się pierwszy miesiąc wakacji,dlatego wypadałoby zrobić jakieś podsumowanie.
Lipiec pod względem czytelniczym nie był najlepszy,gdyż jakoś straciłam ochotę na czytanie. Pod koniec miesiąca jakoś zmobilizowałam się do czytania i tak oto udało mi się przeczytać całe 5 pozycji.



1. "Jutro" - John Marsden 
Ocena : 8,5/10
Miesiąc zaczęłam z Jutrem autorstwa Johna Marsdena. Obawiałam się,że nie przypadnie mi za bardzo do gustu,ponieważ nie przepadam za książkami z wojną w tle. Moje obawy okazały się zbędne ! Jutro to cudowna powieść przekazująca nam to,że dziś jesteśmy a jutro nas nie ma. I nie to nie jest młodzieżówka,która opowiada o niczym.

 

2. "Saga Ognia i Wody : Wielki Błękit" - Jennifer Donnelly
Ocena : 8/10
Zawsze fascynowały mnie syreny (za sprawą H2O),dlatego sięgnęłam po Wielki Błękit. Czytając miałam trudności z powodu śnieżno-białych stron i ścierającego się napisu z okładki. Oprócz tego nie zauważyłam innych minusów. Fabuła była ciekawa,z bardzo fajnymi bohaterami i świetnie wymyślonym światem podwodnym. Na pewno sięgnę po następne tomy,które zostaną wydane niebawem u nas.

 

3. "Tego lata stałam się piękna" - Jenny Han
Ocena : 9/10
Po przeczytaniu książek,przy których musiałam się skupić postanowiłam zakupić sobie coś lekkiego na letnie dni. Postawiłam na pierwszy tom trylogii Lato autorstwa Jenny Han. Książka bardzo mi przypadła do gustu,nie była przepełniona idiotyzmem,wręcz przeciwnie. Porusza bardzo ciężki temat choroby i temat nieodwzajemnionej miłości,której nie brakuje w naszym świecie. W sierpniu definitywnie sięgnę po następne tomy.
 

4. "Następczyni" - Kiera Cass
Ocena : 10/10
Przejdźmy do najlepszej książki tego miesiąca. Poszłam do Biedronki i znalazłam ją,4 tom Rywalek. Myślałam,że będzie ona gorsza od historii Ami i Maxona,ale nie zawiodłam się. Eadlyn to świetna główna bohaterka z ciętym językiem. Nie mogę się doczekać następnej części ! Nawet mam już swojego faworyta w Eliminacjach :) TeamKile ♥

 

5. "Lato koloru wiśni" - Carina Bartsch
Ocena : 9/10
Miesiąc zakończyłam z Latem koloru wiśni,niemieckiej pisarki Cariny Bartsch. Była trochę przewidywalna,ale w tym przypadku absolutnie mi to nie przeszkadzało. Cała powieść ociekała sarkazmem idealnie dopracowanym. Mam nadzieję,że Zima koloru turkusu zostanie wydana szybko,ponieważ długo nie wytrzymam bez kontynuacji.

 
 ♦                                     ♦                                       ♦                                   ♦
Przeczytałam 1,830 stron,cóż wynik szczególnie mnie nie zadowala,ale w miarę ujdzie.
Postaram się aby następny miesiąc był bardziej owocny (pewnie znów nie wyjdzie ;-;).
A Wy co przeczytaliście w tym miesiącu ?
 



 
 





19 komentarzy:

  1. Na pewno są to bardzo fajne książki, może w końcu się ruszę i którąś z nich przeczytam :D
    http://vincza-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie lubilam czytac ksiazek dlatego podziwiam cie ze w tak krotkim czasie przeczytalas tyle ksiazek ;)
    Zapraszam. Q nowy post http://ideasforday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej z tych książek. Obecnie czytam "Niezgodną" :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę nie moja tematyka ale super :D życzę powodzenia :) recenzje bardzo sympatyczne :D
    http://zakochanymol.blogspot.com/2015/08/rycerz.html?showComment=1438953100897#c7552660628290412162

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedługo wyjeżdżam do dziadków na 2 tygodnie i na pewno kupie sobie na ten okres jutro i tego lata stałam się piękna! super post :)
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To i tak bardzo dobry wynik ! Świetnie piszesz,bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow! Tyle w tak krótkim czasie :))
    http://wgnadii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie jesteś zaczytana! ;) podoba mi się to ze oceniasz ksiazke w jakiejś skali. jutro ide do bibioletki to akurat przejrze Twojego bloga w poszukiwaniu czegos fajnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne podsumowanie ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnej z tych książek nie czytałam, ale w wolnym czasie mam nadzieję, że przeczytam.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba skusze sie na "Jutro" :) Ja osobiście siedze w psychologicznych ksiązkach i teraz mam na tapecie "Potege podswiadomosci" :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. To nie dużo? Według mnie przeczytałaś masę książek jak na 1 miesiąc! Mnie udało się przeczytać niestety tylko jedną... Ale postanawiam sobie, że w sierpniu przeczytam minimum 3 :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie! Co powiesz na wspólną obserwację? ;)

    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny wynik, mimo wszystko. :) Bardzo interesują mnie dwie pierwsze pozycje. Na "Jutro" czaję się już od jakiegoś czasu, ale nigdy nie mam możliwości sięgnąć po tę pozycję. Mam nadzieję niedługo odnaleźć ją w bibliotece.

    Bo kocham czytać!

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś naprawdę książkoholikiem ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. No no ! Uwielbiam książki, aktualnie czytam Jutro :D Mega mi się podoba :)
    Skomentowałam teraz ty :)

    http://caroline369.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie czytałam żadnej z książek które wymieniłaś w tej notce. W ostatnim miesiącu udało mi się przeczytać Kawę z Kardamonem oraz Ćmy i Motyle.Kiedyś czytałam więcej ale przez rok szkolny tak jakoś odwykłam.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  18. Planuję przeczytać wszystkie części Rywalek i Jutra... Widzę, że u Ciebie jest pozytywna :>

    OdpowiedzUsuń