wtorek, 7 lipca 2015

Papierowe Miasta - recenzja ♥

Tytuł : "Papierowe Miasta"
Autor : John Green
Wydawnictwo : Bukowy Las
Strony : 393 
Ocena : 10/10

Pewnego dnia Margo Roth Spielegman wraz z Quentinem Jacobsenem znaleźli w parku zwłoki mężczyzny.

" Pamiętaj, że czasami nasze wyobrażenie drugiej osoby niewiele ma wspólnego z tym, kim ona naprawdę jest "

Każdemu przytrafia się jakiś cud.Cudem Quentina zwanego w skrócie Q było to,że ze wszystkich miejsc w Orlando zamieszkał tu,obok Margo Roth Spielegman,która nienawidzi Orlando - papierowego miasta z papierowymi ludźmi i z papierową dziewczynką,którą jest ona sama.


"Pójdziesz do papierowych miast i nigdy już nie powrócisz"

                       
Gdy Margo staje w oknie swego przyjaciela z dzieciństwa i prosi go o pomoc w wykonaniu 11 misji, Q godzi się na szaloną noc z Margo. Margo,w której jest zakochany.
11 misji w tym włamanie się do SeaWorld i wtargnięcie do kilku mieszkań.

 "Miasto było z papieru,ale nie wspomnienia."

To były ostatnie dni Margo w Orlando.
Kim jest Margo Roth Spielegman ?

Gdzie zniknęła tym razem ?

Czy powróci ?

"Przetrwać da się wszystko,oprócz tego ostatniego"




 Książki Greena mają niesamowity klimat,przynajmniej te,które przeczytałam dotychczas.
Papierowe Miasta to absolutnie jedna z najlepszych powieści młodzieżowych. Pełna emocji z nutą kryminału książka powala na kolana niezwykłym stylem autora,który trzyma w napięciu od początku do końca.
Szanowny Johnie Greenie tak samo jak Cię ubóstwiam tak też nienawidzę.
Ileż ja łez wylałam na ostatnich stronach !
Nienawidzę pożegnań !

"Widzisz, jestem gorącą zwolenniczką przypadkowego użycia wielkich liter. Obowiązujące zasady są okropnie krzywdzące wobec wyrazów w środku zdania."

Świetnie wykreowani bohaterowie rozbawiali mnie na każdej stronie . Wy też macie kolekcje czarnoskórych Mikołajków ? Sądzę,że nie. 
Margo to postać inteligentna,piękna,samowystarczalna i bezczelna - dla mnie ideał.

 Pokochałam Papierowe Miasta i z pewnością do nich wrócę. John Green kolejny raz udowodnił mi,że zasługuje na 10/10.

 " Może zasługiwała na to, żeby o niej zapomniano. Jednak ja nie potrafiłem o niej zapomnieć"

Tak na marginesie 31 lipca do kin wejdzie adaptacja filmowa Papierowych Miast.
Patrzyłam na aktorów wybranych do tych ról i muszę powiedzieć,że pasują mi idealnie,w szczególności Cara Delavigne w roli Margo. Quentin i pozostałe role też pasują mi,aczkolwiek wyobrażałam sobie inaczej Radara i Bena. Czekam z niecierpliwością :)


  •                                                       •                                                •                                             •                                             •

♥ 200 obserwacji,dziękuję ♥

21 komentarzy:

  1. mi się niestety nie udało być na Die Antwoord, chociaż bardzo chciałam, ale byłyśmy z koleżankami tak wykończone 1 dnia że nie mogłyśmy doczłapać się pod namiot :P
    Mam zamiar przeczytać te Papierowe miasta, ostatnio czytałam ,,Szukając Alaski" i pokochałam tę książkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję,że uda mi się przeczytać książkę nim obejrzę film.

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja! Papierowe miasta to moja ulubiona książka John'a Green'a :)
    http://nicolabrychcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa recenzja! :)
    Może skorzystam.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie --> http://violaandkasia.blogspot.com/ <--

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie opisane książki , fantastyczne recenzje :)
    http://dear-victoriaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę iść do kina ma film! <3
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedna z moich ulubionych książek, po prostu kocham!

    http://my-black-pants.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna recenzja :)
    Http://fashionbynataliam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa recencja. Ja też uwielbiam "Papierowe miasta" i nie mogę się doczekać ekranizacji :)
    http://optymistkaa-optymistkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie czytałam tej książki, ale może kiedyś przeczytam ;)
    Jedyną książkę jaką przeczytałam to właśnie też tego samego autora tylko, że pt. "Gwiazd naszych wina" I stwierdzam, że wolę książkę niż film ;)
    http://girl-in-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne książki, którąś z nich przeczytam w te wakacje :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne książki, nie czytałam niestety żadnych z wymienionych.
    Zapraszam do mnie jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj.
    Mary-and-mint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Książkę znam, kiedyś przeczytałam początek, chyba nawet połowę, ale książka mi zginęła. :/ Gratuluję 200 obserwatorów. ;)
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. czytałam - jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie za bardzo lubię czytać książek , ale może się na jedną z nich skuszę ;D
    Zapraszam na mojego bloga : http://salszon-lifestyle-party-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje 200 obserwatorów i super post :)
    http://littleedream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam tą książkę <3

    zapraszam do mnie flawlessbananaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje 200 obserwatorow,szczerze powiedziawszy zasluzylas. Ja Papierowe Miasta pokochalam i czekam na film

    OdpowiedzUsuń
  19. Film Papierowe miasta / Paper Towns 2015 online
    http://kinocda.pl/filmyonline/papierowe-miasta-paper-towns-2015-napisy-pl/

    OdpowiedzUsuń