piątek, 26 czerwca 2015

Combo Book Tag ♥

Łączenie postaci,książek i autorów brzmi fajnie,ale uwierzcie nie jest takie przyjemne.Nie wiem czy sprostam temu zadaniu.

1.Jacy dwaj autorzy powinni połączyć swoje siły by stworzyć wspólną książkę ?
- Sądzę,że pomysłowość,oryginalność i nieprawdopodobny styl pisania Suzanne Collins w połączeniu z nieprzewidywalnością i dramatycznością Johna Greena byłoby wspaniałym połączeniem. Co wy na to aby zrobić historię o kolejnych głodowych igrzyskach,w których brałyby udział same nieuleczalnie chore osoby ? Brzmi bardzo dramatycznie.

2.Ulubiony pisarski duet ?
- John Green i David Levithan ! 

3.Jakie dwie historie chciałabyś połączyć ?
- "Wypowiedz jej imię" i "Rywalki" byłoby to strasznie genialne połączenie.Krwawa Mary,zamek,rebelianci,monarchia i reszta. Jednak może nie jest to najlepszy pomysł ? :/

4.Jakie dwie postaci z różnych książek mogłyby stworzyć idealne OTP ?
- Przedstawiam wam parę z Dystryktu 12 leżącego na terenie Illei - America Singer i Gale Hawthorne. Teraz pytanie,dlaczego ?! Ami jest typową rebeliantką/buntowniczką i udowodniła już nie raz,że jest odważna i sprawiedliwa.Gale jest także rebeliantem,który wyjątkowo nienawidzi władzy,która jest obecnie sprawowana w Panem.Obojgu coś przeszkadza - niesprawiedliwość,władza,polityka i nierówność. Sądzę,że stworzyliby idealne OTP.

5.Jakie dwa książkowe światy chciałbyś połączyć w jeden aby powstał jeden epicki świet ?
- Myślałam nad tym długo.Początkowo miałam wybrać do tego "Igrzyska Śmierci" ale stwierdziłam,że są one perfekcyjne takie jakie są. Ostatecznie zdecydowałam się wybrać do tej kategorii Dary Anioła i Harry'ego Pottera. Wydaję mi się,że mogłoby to być ciekawe połączenie,które przyciągnęłoby wielu fanów fantastyki,

6.Jaką trylogię albo serię chciałbyś zobaczyć połączone w jedną książkę ?
- Zdecydowanie "Pięćdziesiąt Twarzy Greya". Nic dodać,nic ująć.

32 komentarze:

  1. Uwielbiam ten tag, jest naprawdę świetny. :)

    Bo kocham czytać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny Tag,a twoje odpowiedzi mega mi się podobają! Szczególnie połączenie Gale'a i Ami.

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag, uwielbiam igrzyska śmierci !
    http://carolina-in-america.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem największą fanką Greya :) ale ksiażek. są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak Gale i Ami to cudowna para.Już widzę jak świetny byłby świat za ich panowania.Piszesz cudownie kochana oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  6. no niestety, ale generalnie niewiele z tego co połączyłaś znam, więc ciężko mi powiedzieć, czy sprostałaś zadaniu. ;) a "50 twarzy Greya" jakoś średnio mi się podobało, przeczytałam raz całość, próbowałam drugi raz, ale poległam w połowie pierwszego tomu i chyba więcej po nią nie sięgnę. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię czytać :)
    Moją ostatnią książką którą skończyłam czytać to
    James Frey " Milion małych kawałków " :)
    dear-victoriaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za książkami lecz post bardzo mi się spodobał ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post :D
    Polecam ,,Zostań, jeśli kochasz" o ile nie czytałaś :D

    http://yukinephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj czytałam,bardzo mi się spodobała ! :)

      Usuń
  10. Świetny tag! Można się wiele dowiedzieć o twoich podobaniach. :)
    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog! Czytałam niżej o "Duff ta brzydka i gruba" miałam zamiar to kupic ale z tego co tam wywnioskowałam to jakos nei specjalnie polecasz wiec jeszcze to przemysle :D bede wpadac czesciej!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo miło mi ! :* Jeśli szukasz czegoś na "odmóżdżenie" to jak najbardziej "Duff ta brzydka i gruba",jeśli jednak szukasz czegoś bardziej ambitnego z przekazem to nie polecam :)

      Usuń
  12. Nie czytałam i jakoś mnie nie zachęca ta książka, ale każdy ma inny gust. Ogólnie bardzo fajny post, chętnie bym poczytała o innych książkach :D

    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/06/bog-sie-zagapi.html

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo świetnie piszesz, super jest taki tag :3 bardzo lubie czytać książki i wlasnie biore się za 50 twarzy greya :D
    http://queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy tag. Ja bardzo chciałabym przeczytać wspólna książkę A.C Doyla i Simona Becketta. Tylko to jest niestety niewykonalne bo ten pierwszy od dawna już nie żyje.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie sobie poradziłaś z tym tagiem! Chciałabym, aby niektóre połączenia zostały wcielone w życie :)

    http://my-black-pants.blogspot.com/2015/06/31-colouring-book.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny i ciekawy tag. Świetnie się go czytało ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie się czyta ten tag ;)

    Obserwuję i zapraszam do siebie : http://mrsveronica123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tymi Pięćdziesięcioma Twarzami Greya to trochę przesada. Masz fajny, oryginalny blog. Będę tu przychodzić. Czemu w ogóle posty tak rzadko? :(
    http://trzylinie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz będą częściej :) Ostatnio przeprowadzałam się i tak wyszło :/

      Usuń
  19. Nawiązałaś już wspolprace z wydawnictwem ? Jak nie to nawiaz bo jestes jedną z blogerek ksiazkowych ktore maja najwiecej obserwacji !

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny tag ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również uwielbiam Johnego Greena :D
    Świetny tag, super odpowiedzi, czekam na więcej!

    Zapraszam do mnie: www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Również uwielbiam Johna Greena! A Rywalki to jest dla mnie najlepsza książka taka w stylu romantycznym ❤

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny tag :)
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Również uwielbiam tych pisarzy! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki fajny tag *.* Moim zdaniem duet między Suzanne Collins i Johnem Greenem mógłby być interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ten pomysł z HP i Darami jest mega :)

    OdpowiedzUsuń