sobota, 2 maja 2015

Czytelnicze podsumowanie kwietnia ♥

Kwiecień już minął,więc czas na kwietniowy Wrap Up !
Ten miesiąc był bardzo dobrym czytelniczym miesiącem,biorąc pod uwagę to,że cały czas chodzę do szkoły więc tego czasu na czytanie było niewiele.
No ale cóż ! Ważne,że się udało nie ? :)


Wyżej można zobaczyć jak prezentował się mój stosik ^^

1. "Hopeless" - Colleen Hoover
Więc miesiąc zaczęłam z "Hopeless".Książka była dobra,jednak nie było to jakieś arcydzieło.
Sky i Holder niby z początku byli bardzo fajną parą,jednak z czasem bardzo mnie irytowali !
Sama lubię jak w książkach,jest romans i w ogóle,ale tutaj troszkę autorka przesadziła,gdyż 
odnosiłam wrażenie,że Sky i Holder na każdej stronie się całują.
Powieść można powiedzieć,że podzielona na dwie części,ponieważ na początku wszystko pięknie,
dwojga zakochanych nastolatków.Jednak druga część była dla mnie zagadką,nie wiedziałam co dalej
się stanie,jakie decyzje podejmie Sky. Można powiedzieć,że druga część była jak bomba zegarowa,
która tylko czekała, aż będzie mogła wybuchnąć.
Ocena : 8.5/10

2. "Rywalki" - Kiera Cass
Drugą książką, po którą sięgnęłam były Rywalki. Jezu jak ja się w tej serii zakochałam ♥ Jak głupia
przewracałam strony w poszukiwaniu odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie :
CZY AMERICA BĘDZIE Z MAXONEM ?!
Nie sądziłam,że powieść spodoba mi się aż tak bardzo,ale cóż znalazłam kolejną autorkę mojego życia. Niby prosta opowieść o eliminacjach w pałacu,gdzie nagrodą jest ręka księcia Maxona, ale
napisana w taki sposób,że nie idzie się odciągnąć ! To jak Ami zostawiła Aspena,miłość swego życia
i wyjechała do pałacu było niesamowite ! Tak dla wiadomości dziewczyny, Maxon jest mój !
 Ocena : 10/10                             
                                                             

3. "Elita" - Kiera Cass
Drugi tom serii o Selekcji,tak samo genialny jak poprzednia część ! Tak wiele wątków,które wciągały czytelnika od początku.Widać ewidentnie,że Ami coraz bardziej zbliżała się do Maxona z czego ogromnie się cieszyłam,jednak po chwili nastąpiło wielkie boom i znowu się od siebie oddalają, ale nie na długo :) Mówiłam już jak ja kocham tą serię ?
Ocena : 10/10

4. "Jedyna" - Kiera Cass
Jedyna to jeszcze do niedawna ostatni tom z serii,gdyż teraz dowiadujemy się,że pojawi się następny tom "Następczyni" i to już 13 maja ♥ ! Tą książkę można określić tylko wielkim brawo,ponieważ
autorka napisała to w sposób tak genialny,że aż nieprawdopodobny.Końcówka rozrywa serce na kawałki,ale samo zakończenie, jest bardzo szczęśliwe ! Absolutnie nie żałuję,że zakupiłam tą serię,ponieważ doznałam tylu wspaniałych chwil,których jeszcze żadna książka (oprócz Igrzysk Śmierci) mi nie dostarczyła. 
Ocena : 10/10

5. "Książę i Gwardzista" - Kiera Cass
Nie potrafiłam rozstać się od tak z Rywalkami,więc zakupiłam dodatek "Książę i Gwardzista",gdzie widzimy różne sytuacje z perspektywy Maxona i Aspena. Fantastyczne było to,że mogłam spojrzeć na całą sytuację tak jak oni.Na końcu możemy znaleźć dodatki takie jak drzewa genealogiczne bohaterów czy listę kandydatek do eliminacji. Po raz kolejny Kiera Cass nie zawiodła mnie !
Ocena : 10/10

6. "Love,Rosie" - Cecelia Ahern
Po recenzji Anity z Book Reviews byłam pewna,że muszę koniecznie zapoznać się z tą książką,więc tak zrobiłam.Jest ona pisana w formie listów,maili czy pocztówek co było niby ciekawe ale troszkę denerwujące,gdyż przez to omijały nas różne sytuacje,jak wyjazdy Rosie do Alexa.Mogę zaprzeczyć temu,że jest to zwykłe romansidło ! Wzruszająca,ciepła i kochana powieść dobijająca człowieka od początku do końca. Rosie i Alex mijali się ciągle chociaż mieli szansę, aby być razem. Koniec jest tak bardzo wzruszający ! 
Ocena : 8/10


7. "Girl Online" - Zoe Sugg
Tutaj nie powiem dużo,gdyż recenzja jest już na blogu.Genialna i wesoła powieść tryskająca optymizmem,jednak bardzo realistycznie przedstawiona.Główna bohaterka to zwykła nastolatka z problemami takimi jak ja.Nic dodać nic ująć,jednym słowem świetna.
Ocena: 10/10

8. "Wierna" - Veronica Roth
Ostatni tom z trylogii Niezgodna.Powieść nie była jakaś wielce genialna,ale była dobra,tylko dobra.
Niezgodna ma to do siebie,że z każdym tomem robi się minimalnie gorsza.Tutaj Tris wydawało mi się,że kolejny raz podejmuje niemądre decyzje,które skończyły się....no właśnie.Koniec,jest tak nieprzewidywalny i tak smutny,że tego nie da się opisać.Ujmę to tak,że te wszystkie minusy wyzerowały się z końcem.Nad tą powieścią trzeba się zastanowić,dlatego nie czytajcie jej jak się gdzieś spieszycie.
Ocena : 7.5/10

•           •           •           •           •
Więc tak przedstawia się mój czytelniczy kwiecień ! Jak dla mnie był bardzo dobry.
Łącznie przeczytałam : 2849 stron
A wy ile przeczytaliście w tym miesiącu ? Chwalcie się w komentarzach !








51 komentarzy:

  1. Mi udało się przeczytać tylko 3 książki, wiem bardzo mało. Kocham Twojego bloga !!! Genialnie piszesz no i czekam na kolejny post

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakończenie "Wiernej" kompletnie mnie załamało. To pierwsza książka, przy której nie wytrzymałam i się popłakałam. Co ty na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę ; )
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Trylogię ,,Niezgodnej" znienawidziłam przez ostatnią część.
    Rywalki kochaaam!
    Od samego początku kibicowałam Americi i Maxonowi! Nie lubiłam Aspena i tej znajomej Amy - Kristen czy jakoś tak?
    Niby na początku chciała być z Maxonem na władzy a potem tak strasznie go "kochała".
    Zakończenie świetne, czekam do 13 maja <3
    ,,Love, Rosie" też świetne :)

    PS. Lubisz opowiadania? Może ci się takie spodoba? :)
    http://zaprzysiezeni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi nie mów o Kriss i Aspenie ! Postacie,które doprowadzały mnie totalnie do szału :D Na każdej stronie,gdy była o nich mowa krzyczałam "UMRZYJ,TRUJESZ MI CAŁĄ KSIĄŻKĘ !"
      PS.Masz cudowne opowiadania ! Obserwuję :)

      Usuń
  4. Woow. Widać, że uwielbiasz czytać ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuuuudowne recenzje! Zaraz biegnę do Empiku kupić RYWALKI :) Zakochałam się w sposobie jakim je opisałaś więc koniecznie musze je przeczytać. Już dawno szukałam czegoś tak dobrego jak Harry Potter czy Igrzyska Śmierci, zobaczymy jak będzie tym razem. Buziaki :*


    Zapraszam do mnie :)
    JuliaPoborczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwarantuję,że zakochasz się w Rywalkach od pierwszych stron ;*
      http://zaczytanaaax.blogspot.com/

      Usuń
  6. Koniecznie muszę przeczytać Elitę i pozostałe części oraz Love, Rosie <3
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba jakąś przeczytam :)
    julxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba jakąś przeczytam :)
    julxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam love rosie <3
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Wspólna obserwacja? Ja już obserwuje i czekam na Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachęciłaś mnie do przeczytania książki "Jedyna" ;)
    http://iwona-bloger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam książkę Love Rosie :)
    http://mysteriousxworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak super jak ktoś tyle czyta, na pewno swego czasu człowiek nie marnuje :) Ja czytam trochę inne gatunki książek :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Szukałam różnych opinii o książce Love,Rosie i znalazłam to co szukam dzięki za opinie i wiem że warto przeczytać :)
    Zapraszam do mnie
    http://ludiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz co... ! Jeszcze bardziej chcę przeczytać Girls Online. Gryy, a co do pozostałych to z chęcią prócz Love Rose bo denerwuje mnie tam sposób pisania. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże, podziwiam cię! Powiem szczerze, że sama czytałam Love,rosie Genialne :) Ciekawy blog ;)
    http://my--magic--world.blogspot.com/2015/05/i-po-urodzinach.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wybór książek ;) Sama uwielbiam Hopeless

    http://justcallmetess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie książki, które opisałaś czekają cierpliwie na mojej liście "Książki, które muszę przeczytać", a teraz jeszcze bardziej mnie do nich zachęciłaś. :)

    Zapraszam do siebie:
    http://just-aulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne podsumowanie :) ..! Teraz już wiem co wybrać do przeczytania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie czytałam żadnej z powyższych, ale oglądałam film "Love, Rosie".
    Może sięgnę po którąs z książek któe wymieniłas, pozdrawiam!

    http://kinga-rybczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja musze się zabrać za Girl Online i Rywalki, a Wierną czytałam i szczerze dupy nie urywa. :/ nothinghappenstwith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo przeczytałaś!
    Moją pozycją numer jeden do przeczytania jest obecnie Girl Online. Kocham Zoellę i jestem ciekawa tej pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz rację, szkoła pochłania tyle wolnego czasu, że żebyśmy miały go jeszcze na czytanie, doba musiałaby mieć około 30 godzin.
    Kocham, kocham Hopeless! Gdy zobaczyłam tę książkę u ciebie na stosunku, rozpłynęłam się z zachwytu i zazdrości :-)
    Współpracujesz z jakimś wydawnictwem czy na własną rękę kupujesz książki? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30 godzin to i tak niewiele,gdyż szkoła zajęłaby i tak o wiele za dużo ! Obecnie nie współpracuję z żadnym wydawnictwem,ponieważ uważam,że mam za mało postów,więc wydawnictwo prawdopodobnie by odmówiło.Zamierzam napisać w najbliższym czasie do jakiegoś wydawnictwa,cóż może się uda :)

      Usuń
    2. Och, szkoła, kochana szkoła. Co my bez niej byśmy zrobili? :-)
      A masz może jakieś konkretne wydawnictwo na oku? :-)
      Jestem bardzo ciekawa takiej współpracy, na czym polega itp.

      Usuń
    3. Na oku mam Amber,Sine qua non i Wydawnictwo Otwarte. Szczególnie interesuję mnie współpraca stała.Boję się troszkę nawiązać tej współpracy,gdyż jak narzucą mi dwa tygodnie na przeczytanie 5 książek,no to kurczę nie wiem czy się wyrobię ;)

      Usuń
    4. Blogerki, które nawiązały taką współpracę z wydawnictwem radzą, aby nie przesądzić z ilością wydawnictw, ponieważ czytanie i pisanie recenzji dużej liczby książek stanie się przykrym obowiązkiem i nie da nam wcale radości z tego.
      Też boję się krótkiego czasu na przeczytanie książki, ale może dwa tygodnie to i dla nich trochę za mało?

      Usuń
  23. Nie czytam dużo książek, ale mam zamiar przeczytać "Girl online", wydaje się świetna :) Z wymienionych czytałam również "Hopeless" i byłam zadowolona.
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne książki przeczytałaś.
    Ja chciałabym przeczytać 6 i 7.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja kiedyś czytałam mnóstwo książek, ale potem nie miałam czasu, ale teraz znowu chyba się za to zabiorę :)
    Zapraszam na mojego bloga :)
    http://poetkamarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ja uwielbiam czytać książki :*
    Chociaż w tym miesiącu było nauki trochę i nie czytałam za dużo :D
    zajrzysz?
    Gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. W sumie nie słyszałam tylko o 4 pozycji, a resztę z nich każdy zachwala... wiec pewnie warto przeczytać :)

    Skąd wzięła się torebka? Nie wiesz? Poznaj więc jej barwną historię!
    http://encore4u.blogspot.com/2015/05/historia-torebki-w-piguce-cz1.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Osobiście nie jestem molem książkowym ale moje koleżanki chwalą wszystkie książki, które pokazałaś!
    Zapraszam do mnie carolynblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zachęca do czytania , super post Na pewno cos z tego sb kupie :))

    OdpowiedzUsuń
  30. W tym miesiącu niestety jedynie czasopisma no i podręczniki szkolne. No ale w tym może coś nadrobię! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Od niedawna myślę nad zakupem książki '' Girl Online'' świetny pomysł na książkę. Niestety nie mam czasu jej przeczytać ponieważ muszę czytać lektury. ;-;
    Pozdrawiam ! ♥
    http://life-fashion-and-i.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam czytac książki, jeszcze niestety nie przeczytałam żadnej z nich, ale w końcu mogę zorganizowac sobie ciekawie czas. Bardzo dziekuje ;) Pozdrawiam

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdroszczę Ci tego stosu ! Nie myślałaś, aby nawiązać współprace z wydawnictwem jakimś ? Masz świetne statystyki i talent do pisania, więc spróbuj ! Uwielbiam cię i twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  34. z tych książek czytałam tylko dwie ale wkrótce sięgnę po reszte!
    http://dryclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny blog :) Zapraszam do siebie http://bynattyy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam love rosie! swietny blog
    musze siegnąc za kilka przedstawionych ksiazek! ;)
    http://roksana-rocky27082.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie zgodzę się z Tb przy jednym ;) Przy Love Rosie mi się podobała ta książka w prost ją uwielbiam <3 Pozdrawiam ;) http://alexswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja uwielbiam czytać książki <3 Na pewno wypróbuję te powyżej!
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. obserwuję :)
    i zapraszam :D
    http://hejczescwitam2.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  40. Ooo, sporo tego przeczytałaś! :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  41. Mam wielką chęć na Love Rose ( film z Samem jest cudny ♥) i Girl Online ♥ I mam nadzieję, że niedługo zacznę serie Rywalki :)
    http://szeyli.blogspot.com/2015/05/everything-will-be-okay-in-end-if-its.html?showComment=1431271900567#c3547788165573522535

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawy post zastanawiam się nad kupnem jednej z tych książek zapraszam do mnei oczywiście obserwuje :) madzia-magdzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. rywalki mam zamiar przeczytać, dużo osób mi polecało.
    A co do love rosie to oglądałam film, a mam taką zasadę że jeśli oglądam film to nie czytam książi bo nie chcę zniszczyć poczucia że film była fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne książki ! :)
    Również je czytałam i serdecznie polecam :D

    Zapraszam do siebie :)
    http://adriannakedziora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń